Əsas səhifə > Xəbər > Televiziya reklamı – sakinin vetendaşa çevrilmesi prosesi kimi

Televiziya reklamı – sakinin vetendaşa çevrilmesi prosesi kimi

Televiziya müeyyen menada cemiyyetin

güzgüsüdür ve daim onu ekranda öz eksine

baxmağa mecbur etmekle bu cemiyyetin

obrazını yaradır.

D.Uolton

Kütlevi informasiya vasiteleri reklam vasitesile de maariflendirmek funksiyasını yerine yetirib, sağlam düşünceli vetendaşlardan ibaret olan vetendaş cemiyyetinin formalaşdırılmasında yardımçı ola bilir. Bu sahede en çox diqqet celb eden sosial ehemiyyetli reklamlar, yeni sosial reklamlardır. Cemiyyetde mövcud problemlerin kütlevi informasiya vasiteleri hesabına ictimai şüura yeridilmesinde sosial reklamlar böyük rol oynayır.

Sosial reklam çox zaman menevi problemleri eks etdirerek, vetendaşların dövletçilik, vetendaşlıq ideyasının aşılanması xidmet edir. Azerbaycan televiziya mekanında da bu tip reklamlara rast gelmek mümkündür. Bele reklamlara bir neçe misal getirek. Etraf mühitin vetendaşlar terefinden çirklendirilmesinin qarşısının alınması meqsedile yerli telekanallarda bele bir sosial reklam yayımlanırdı. Evden işe yollanan cavan oğlan bayıra çıxan kimi siqaret çekerek, onu yere atır. Diger bir kadrda hemin şexsin xanımı evde paltar ütüleyir ve otaqda yere düşen siqaretin şahidi olur. Daha sonra oğlan elindeki kağızı yumurlayıb maşından küçeye tullayır. Növbeti kadrda hemin kağız yumrusunun yene de öz evine düşdüyünün şahidi oluruq. Bele bir neticeye gelmek mümkündür ki, evimiz tek dörd divarla kifaye

etlenmir ve biz, bizi ehate eden etraf aleme ziyan vermekle özümüze ziyan vurmuş oluruq. Bu ise Azerbaycan Respublikasının Konstitusiyasında öz eksini tapmış etraf mühitin qorunması adlı 78-ci maddenin vetendaşlara çatdırılması demekdir. Hemin maddede deyilir: “Etraf mühitin qorunması her bir şexsin borcudur”. Konstitusiya ile tesbit olunmuş vezifelerini bilen her bir vetendaş etraf mühitin çirklendirilmesinin qarşısını almağa borcludur. elave olaraq Azerbaycan Respublikasının Reklam haqqında qanunun 6.6 maddesinde deyilir: “Reklam vetendaşları zorakılığa, tecavüze çağırmamalı, çaşqınlıq yaratmamalı, hemçinin fiziki şexslerin sağlamlığına ve tehlükesizliyine xelel getire bilen hereketlere, tebieti mühafize qanunvericiliyinin pozulmasına yönelmiş fealiyyete tehrik etmemelidir”. Tebiete bu yolla ziyan vurularaq, sakinin vetendaşa çevrilmesinin qarşısını alan bu tip meqamların reklamda işıqlandırılmasına yol verilmemelidir.

Yerli telekanallarda öz eksini tapmış daha bir sosial reklamı misal getire bilerik. Mektebli qızlar güle-güle mektebe gedir. Onlarla hemyaşıd olan diger bir qız ise evlerinin darvazasının ağzında elinde vedre hesretle mektebe yollanan qızlara baxır. Sonda bele bir şüar verilir ki, “Onu bu hüquqdan mehrum etmeyin”. Anlaşıldığı kimi, bu sosial reklamın meqsedi her bir gencin, xüsusile de qızların Azerbaycan Respublikasının 42.1 maddesinde gösterilmiş tehsil hüququndan mütleq öz xeyirlerine yararlanmağı tebliğ etmekdir. Maddeye esasen, “Her bir vetendaşın tehsil almaq hüququ var”.

Kütlevi informasiya vasiteleri vasitesile vetendaşlara öz hüquq ve vezifelerini tebliğ etmek, onları bu sahede maariflendirmek vetendaş cemiyyetinin tebliğ edecek vetendaşların yetişdirilmesi demekdir.

 

Advertisements
Kateqoriyalar: Xəbər
  1. Heç bir şərh yoxdur.
  1. No trackbacks yet.

Bir cavab yazın

Sistemə daxil olmaq üçün məlumatlarınızı daxil edin və ya ikonlardan birinə tıklayın:

WordPress.com Loqosu

WordPress.com hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış / Dəyişdir )

Twitter rəsmi

Twitter hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış / Dəyişdir )

Facebook fotosu

Facebook hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış / Dəyişdir )

Google+ foto

Google+ hesabınızdan istifadə edərək şərh edirsinz. Çıxış / Dəyişdir )

%s qoşulma

%d bloqqer bunu bəyənir: